Yorum : Tutkulu Notalar - Olivia Cunning

  Müzik hiç bu kadar ateşli olmamıştı! 
  Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.
  Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...
   Seksi psikolog Myrna Evans "Günahkârlar" ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrna'nın elde etmek istediği tek adam Brian'dır...
  İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacaklardı...
   Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız ! (TANITIM BÜLTENİNDEN)

Seri Adı : Günahkarlar Turnede (1. Kitap)
Sayfa Sayısı : 430
Yayınevi : Ephesus Yayınları 



***

   Söze nasıl başlasam bilemiyorum. İnsan sevdiği şeyleri kolay kolay anlatamaz ya , aynen o durumdayım şuan. Son Zamanlarda Herkese Önerdiğim Kitaplar isimli yayınıma göz atarsanız zaten nedenini anlarsınız. Sinners On The Tour benim en sevdiğim erotik seridir. Grinin Elli Tonu benim için ikinci sırada. Üzgünüm Christian , Günahkarları senden daha çok seviyorum :D

   Serimizin ilk 4 kitabı ülkemizde yayınlandı. Hepsinin teker teker yorumlarını ilerleyen günlerde blogumda bulabileceksiniz. Serimiz bilinenin aksine 5 kitap değil 8 kitap. Yurt dışında 6. kitaba kadar yayınlandı. Yazarın diğer kitapları hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak isterseniz tıklayın.

   Öncelikle şunu belirtmek isterim seri kapaklarından da anlaşılacağı gibi erotik. +18 değilseniz okumayın demeyeceğim çünkü ben seriyi daha 18 olmadan okudum ve çok beğendim. Ancak kitabı okuyan pek çok yakınım erotik kısımlar yüzünden kitaptan soğudu , üstüne birde haksız eleştiri yaptı. Erotik kısımların arkasındaki asıl hikayeyi göremeyecek olanlar lütfen okumasın!

  Konusu gelecek olursak Günahkarlar çok farklı bir grup. Alışılmadık , aykırı ve hepsini de ayrı ayrı seveceğinize eminim. Her kitapta ayrı bir üyesi anlatılıyor. Tutkulu Notalar'da diğerlerine göre daha efendi , aklı başında bir karakterle başlıyor : Brain Sinclair. Benim aklı başımda dediğim Brain bile yeri geldiği zaman çok güzel arsızlıklar yapabiliyor aslında. Kadın karakterimiz Myrna ise cinsellik profesörüdür. İlk evliliği kötü bitmiştir bu yüzden ilişkilerinde artık sadece zevk aramaktadır. Brain'a karşı daha fazlasını hissedebilecek midir ?

  Çevirinin harika olduğunu belirtmeliyim. Yazarın anlatımı ise kusursuz zaten Zekice yazılmış diyaloglar ve gereksiz yere uzatılmamış betimlemeler. Tek söyleyebileceğim erotik kitaplar sizin için sorun olmuyorsa alın , okuyun :D 

Alıntılar 

"Bugün yapacak işin yok mu?"
"Bir sürü var," diye cevap verdi. "Hepsi de senin bedenini içeriyor."
"Siz rock yıldızlarının hayatı çok zor."


*****
“Üniversiteye gittin mi?" 
“Bir dönemliğine.” 
“Alanın neydi?” 
“Çoğunlukla, kızlar.”


*****
“Ağız spreyi olan var mı?”diye sordu Brian. “Ağzım ceset gibi kokuyor.”
Sed çeşitli tüplerdeki spreyleri, nefes ferahlatan bir naneli şeker kutusunu ve biraz da sakızı cebinden çıkardı. 
“Sed’in öpüşme cephaneliği,”dedi Eric.


Spoiler içeren not : Sed'in bozuk davranışları yüzünden sinirlenen okurlar , lütfen Tutkulu Notalar'ı yavaşça elinizden bırakın ve Sert Rock 'ı okumaya başlayın. Nedenini anlayacaksınız :)

Puanım : 5/5 (tabi ki)


1 yorum:

  1. Merhaba
    blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim, paylaştığınız kitaplar çok güzel, severek takibe aldım ve keşfettiğime sevindim :)
    Bana da beklerim

    http://miacahayat.blogspot.com.tr/

    Sevgiler!

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI