İlk Mim'im ^^

Fighting!!! blogunda rastlantı sonucu bu mimi gördüm :) Madem beni etiketleyen yok ben kendimi etiketlerim diyerek mimi cevaplamaya karar verdim ^^ Umarım son olmaz :)

*so excited*


1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
   Yazın kimse beni tutamaz! Günde 1 kitap bitirmeyi kendime hedef alsam da çoğu zaman ulaşamıyorum :( Kışın ise okul nedeniyle en fazla haftada bir okuyabiliyorum .

2-En sevdiğiniz yazar/lar?
  Julie Garwood ve Linda Howard başı çeker sanırım. Bunun dışında Rachel Vincent , Becca Fitzpatrick , Neil Gaiman , Jamie McGuire ve adını şuan hatırlayamadığım bir sürü yazar en sevdiklerimdir :D 

3-En beğendiğin kitaplar?
    Yukarıda sayılan yazarların ülkemizde yayınlanmış tüm kitapları :) Birde Günahkarlar Turnede serisinin tüm kitapları ^^

4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
  Kitap güzelse yerli veya yabancı olması benim için fark etmez. Lakin genelde yabancı yazarların kitaplarını okuyorum. Bunun nedeni okuduğum tarzların (urban fantasy , paranormal , historical romance vs.) yabancı yazarlar tarafından daha iyi yazılması ve daha fazla kitap seçeneğinin bulunması. 

5-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
   Hush Hush serisi favorimdir <3 Onun dışında Rachel Vincent'ın Dönüşüm serisi de güzeldir. Birde seri adını bilmediğim yakışıklı uzaylı Daemon'ın serisi var. (Obsidiyen,Oniks,Opal,Köken,Opposition)

6-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
   Ağır dram olmadığı sürece her kitabı okurum. Genelde tarzım distopya , ya romance , fantastik , tarihi aşk vs dir.

7-En son hangi kitabı okudun?
  Parodi Yayınları'ndan çıkan Çürük ve Harabe'yi okudum :) En kısa zamanda bloga yorumunu koymayı düşünüyorum. 

8-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
   Elimde kütüphaneden aldığım 3 tane h.romance var. Daha hangisine başlayacağıma karar veremedim :/

9-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
   Kitap bloglarını kendi blogumu açmadan önce çok okurdum. Ancak blogumla ilgilenmekten artık okuyamıyorum. Belli başlı bloglar var hala düzenli takip ettiğim. O bloglarla da kitap tarzım,yorumlarım pek uyuşmaz ancak yine de takip ederim :D 

10-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
    Kendimi bildim bileli kitap okuyorum hatta annemin rahminden kitapla çıkmış olabilirim :D O yüzden hiç 'kitap okumasaydım ne olurdu' hissini yaşamadım. Gittikçe okuma müptelası oldum ve artık kitap okumak = nefes almak oldu benim için. Yatmadan önce , sabah kahvaltıdan önce , otururken , yatarken , yürürken bile kitap okuyabiliyorum. Okuyamayacak durumda olsam bile yanımda taşımayı seviyorum. Elimdeki kitaptan başka kitap olmayan mekanlarda 500 sayfam kalsa bile 'Bu 500 sayfa biterse ne yaparım?' diye endişelenmeden duramıyorum :) O kadar kitap okumama rağmen kitap okumanın benim için ifade ettiği anlamı kelimelere dökemiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI