Blogumun Birinci Yıl Çekilişi!



   Blogum 10 Eylül'de bir yaşına basıyor! Bende takipçilerimi sevindirmek adına çekiliş yapmaya karar verdim. Tam 5 kişiye birer kitap hediye ediyorum. Aşağıdaki rafflecopter ile katılıyorsunuz. 
   Çekiliş sonuna kadar hediye edeceğim kitapların tanıtımlarını facebook sayfamda ya da blogumda bulabilirsiniz. 


*Kargoda kaybolan ya da hasar gören ürünlerden sorumlu değilim.

*Çekilişe sadece Türkiye sınırları içindeki izleyicilerim için geçerlidir.
*Kitapları ilk okuyan siz olacaksınız, dolayısıyla ikinci el değildir.
*Kargo ücreti sponsorlarımız tarafından karşılanır.
*Kazanan talihliler 48 saat içinde adres bilgilerini facebook sayfama mesaj olarak atmalılar.


a Rafflecopter giveaway

32 yorum:

  1. Blogunun 1. yılı kutlu olsunnn :) Vee sanırım ilklerden biri olarak katılımımı gerçekleştirdim. Herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  2. 1.yılınız kutlu olsun,darısı başıma:) Bende twitter seçeneği hariç hepsini gerçekleştirdim.:)
    denizcednz@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. 1.nci yılınız kutlu olsun:)))
    Bol kitaplı yıllar dilerim:))

    YanıtlaSil
  4. 1. Yılınız kutlu olsun :) çekilişe katıldım. Bana çıkarsa çok sevinirim ama tatlı bela ve ayaklı bela bende var ;)

    YanıtlaSil
  5. 1.yılınız kutlu olsun nice yıllara.

    YanıtlaSil
  6. nice nice yıl dönümlerine ;)

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara 1.yılınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  8. 1. Yılınız kutlu olsun :) çekilişe katıldım,canmart80 nicki ile

    YanıtlaSil
  9. Blogumun 1. yılını kutlayan herkese çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. 1. Yılınız kutlu olsun :) yarışma için teşekkürler<3

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzun 1.yılı kutlu olsun.Keyifli okumalar.:)

    YanıtlaSil
  12. Blogunun 1.yili kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Nice kitap dolu yıllaraaaa ...;)

    YanıtlaSil
  14. Umarım bu güzel gün bana şans getirir inşallah hepsi tamamdırrr ;)

    YanıtlaSil
  15. kitapların hepsi harika , umarım birini kazanırım :) blogunun 1. yılı kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  16. blogunun birinci yılıı kutlu olsun :) herşeyi doldurdum insallah sans bana güler :)

    YanıtlaSil
  17. 1. yılın kutlu olsunn :DD Umarım bu 1. yıl şerefine bol bol kitap yorumları paylaşırsın :D
    Bende katıldım ilk çekilişim bakalım şans getirecek mi :D

    YanıtlaSil
  18. Iki şıkta sorun yaşadım galiba ama diğerleri tamam

    YanıtlaSil
  19. 1 senen kutlu olsun canım. Bende katıldım çekilişe. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy twitter paylaşımında yanlış link gönderdin. :D https://twitter.com/KristalKitap/status/504590430378680321 doğrusu bu olacak. :)

      Sil
  20. çekilişe katıldım inş eksik birşey yapmamışımdır, herkese bol şans

    YanıtlaSil
  21. Nice senelere! Ben de bir arkadaşımın paylaşımından bloğunuzu ve çekilişi öğrendim, katıldım umarım yapabilmişimdir

    YanıtlaSil
  22. 1.yılınız kutlu olsun nice başarılı yılara

    YanıtlaSil
  23. Nice yıllara ve çekilişlere :)

    YanıtlaSil
  24. 1. yılınız kutlu olsun daha nice yıllara çekilişe katıldım şartlar tamam

    YanıtlaSil
  25. 1. yılınız kutlu olsun katıldım umarım doğru yapmışımdır :D

    YanıtlaSil
  26. https://twitter.com/tubaonde/status/507274978119516160
    https://www.facebook.com/tubaonde/posts/708168049260564
    şartlar tamam ama facebook ve twitter paylaşımlarım sistemde görünmüyor linklerini yazdım inceleyebilirsiniz sevgiler...
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Blogunun 1. yılı kutlu olsunnn.şartlar tamam ama facebook ve twitter paylaşımlarım sistemde görünmüyor benimde.

    https://twitter.com/10Sanem/status/507486010700091392
    https://www.facebook.com/sugibisade/posts/10203900269920888

    zeytinx22@hotmail.com

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI