Son Zamanlarda Herkese Önerdiğim Kitaplar


       


 Kristal Kitap blogunun sahibi harika bir etkinlik başlatmış :) Eğer sizde sevdiği kitabı arkadaşlarına,ailesine zorla okutmaya çalışan bir kitap kurduysanız bu etkinlik tam size göre. Aynı zamanda önerdiğim/okunmalı dediğim serileri de burada sürekli güncelleyerek paylaşmayı düşünüyorum :) 


 İlk serim Pegasus'un çıkardığı en güzel seri olarak gördüğüm bir fantastik
kitap dizisi. Hush Hush serisi 4 kitaptan oluşuyor. (Fısıltı-Çığlık-Sessizlik-Final) Maalesef bende sadece son kitabı ve ilk kitabı mevcut. Arada kalanları hep arkadaşlarımdan okudum. Serinin ilk kitabını zorla anneme okuttum :D Normalde fantastik okumamasına rağmen sevdi. Ancak ikinci kitabı benim olmadığı için okutturamadım ve zamanla kitabın etkisi üzerinden uçtu , gitti :(






  İkinci serim yine Pegasus'tan ; Dönüşüm serisi. Fantastik/distopya seven tüm kitapseverlerin okumasını istediğim bir seri! "Ben kurtlu,kedili kitap okumam. Aman ne öyle tüylü müylü! " diyen vampirkoliklere özellikle ısrar ediyorum. Okumalısınız! Bende başta 'Bu ne ya!" demedim değil. Üstelik ilk kitabı okuyup , beğenmeyip devam etmeyen çok kişi var. İlk kitaptan sonra her şey güzelleşiyor zaten :D Bende bir tek son kitap Lider yok , onu da Tüyap'tan almayı düşünüyorum :) 
  Şuan hala seriyi arkadaşlarıma okutma peşindeyim. Hiçbiri okumak istemiyor -_-





  Ve üçüncü serim en sevdiğim yayınevi olan -bunu sık sık dile getirdiğim için beni kınayabilirsiniz :D- Ephesus yayınlarından. Sinners On The Tour - Günahkarlar Turnede serisi. 5 kitaptan oluşuyor ancak 5. kitap daha ülkemizde çıkmadı. Kime önerdiysem ben böyle kitap okumam dediler. Grinin Elli Tonu'nu izlemeye koşa koşa giderler ama -_-





  Benim sürekli önerdiğim seriden birkaçı bunlar-şimdilik-. Sizde etkinliğe katılmak isterseniz buraya tıklayın :)

8 yorum:

  1. Dönüşüm serisine bir ara başlayıp ıykk kedi adam mı olur yaa hadi kurt adam neyse de kedi adam ne biçim şey diye başlayıp geri bırakmıştım. Fakat yazarın yeni çıkan Ruh Hırsızı kitabını okuduktan sonra aklımı yeniden kurcalamaya başlamıştı. Şimdi tekrardan önüme çıkmışken acaba okusam mı diyorum napsam? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku , oku :D Rachel'ın tüm kitapları güzeldir ^^ Herkes başta o kedi-adam şeysi yüzünden ön yargılı yaklaşıyor zaten :)

      Sil
  2. Merhabalar :)
    Blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim. Ben de yeniyim henüz ama beklerim sizi de :)
    Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Günahkarlar Turnede serisini okudum. Kesinlikle muhteşemdi. Ayrıca demişsin ki kime önerdiysem ben bu kitabı okumam, hah işte ülkemizde cinsellik bir hayli tabu olduğundan bunu okumaktan bile korkuyor insanlar, yaşamaktan geçtim, okumak yahu...

    Keşke böyle takıntıları ortadan kaldırabilsek de olaya sadece cinsellik olarak bakmasak... Ortada harika bir kalemden çıkan yaratıcı bir senaryo var. İlmek ilmek özenle işlenmiş bir kitap. Karakterler en ufak ayrıntısına kadar anlatılmış ki insan rahatlıkla hayal edebiliyor... Onca emek sadece cinselliğe indirgendi mi deli oluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız ben de aynen böyle düşünüyorum. Maalesef kapağını görüp arkasını okumayan o kadar çok tanıdığım var ki! Halbuki benim okuduğum en güzel serilerden biridir. İnsanlar cinsellik işin içine girince 'Acaba bunu okursam çevremdekiler bana ne der?' diye düşünüyor sanırım. Bu yüzden böyle güzel kitaplar hak ettiği değeri bulamıyor ülkemizde :(

      Sil
  4. Fantastik kitap okumak o kadar çok hoşuma gidiyorki :) Biraz klasik olacak ama ben en çok vampir romanlarını seviyorum özellikle True Blood serisine bayılıyorum tabii birde Sookie 'ye : D. Bu arada bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde tanıma fırsatı buldum . çok güzel bir etkinlik gerçekten , bir çok farklı blog tanıma fırsatı veriyor :) Benim bloğuma da beklerim ; D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. True Blood serisi de harikadır ancak ben önce diziyi izlediğim için karakterler aklımda kaldı. Kitabı okurken bir türlü o yaşlı Bill Amca aklımdan gitmiyor :D

      Sil
  5. Kesiften geldim bana da beklerim.sulemcafe.blogspot.com

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI