Mim : Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı




   Yine bir mimle karşınızdayım! Beni mimlediği için Pilli Kütüphane'ye teşekkür ederim :) Böyle güzel etkinlikler/mimler yapıldıkça çok mutlu oluyorum açıkcası :D Umarım kapak zevklerimizin uyduğu birkaç kişi bulabilirim. 
not : Kapaklar rastgele sıralanmıştır. Hiçbiri arasında sıralama yapamadım.




1 - EJDERİN BÜYÜSÜ - G. A. AİKEN : Şu kapağa gün boyu bakabilirim sanırım , sıkılmadan. Karakterin özelliklerine uygun bir manken koyulmuş kapağa ki bu çoğu kitapta rastlanmaz. Hele tarihi aşk romanlarında! Kadın esmerdir kapağa sarışın bir hatun koyarlar. Ephesus'u bu serinin kapakları için tebrik ediyorum :)




2 - Caragh M. O'Brien - Doğum Lekesi : Seriyi - hala - daha okuma fırsatı bulamadım ama kapaklarına bayılıyorum. Normalde kahverengiyi sevmem ama bu seriye çok yakışmış.




3 - Buket Uzuner - Su : Şu kapağın uyumuna bakın bir! Kitabı okuduysanız zaten kapağın konuyla ne kadar uyumlu olduğunu biliyorsunuz demektir. Üstelik neon mavi-siyah-sarı uyumu da çok ilgi çekici. Artemis, kapaklarına sürekli yüzü gözüken mankenler koymak yerine birazcık böyle kapaklar koy lütfen :(




4 - Cengiz Aytmatov - Gün Olur Asra Bedel : Kitap harika! Kapağı ise mükemmel! Yeşil en sevdiğim renkler arasında ve bir kitabın kapağına öyle yakışmış ki!




5 - Adem Özbay - Sensiz Kelimeler Sözlüğü : Kitap bana hediye olarak geldi ve okumaya fırsat bulamadım. Ancak kargoyu açar açmaz kapağa vuruldum. Hemde sağlam , kaliteli ve parlak bir kapağı var. 





6 - Rachel Hartman - Seraphina : Mor mor mor! Üstelik kapağın üzerine dokununca yazıların , ejderhanın vs kabarıklığını hissediyorsunuz! Umarım dışı da içi kadar güzeldir :D 





7 - Lucy Christopher - Keşke Senden Nefret Edebilseydim : Orjinal kapağına bayılmıştım! Pegasus'ta orjinal kapağı kullanmış :) Pegasus'un her zaman orjinal kapakları kullanarak bir adım öne geçtiğini düşünüyorum. 




8-  Andrea Vitali - Bir Aşk Rüyası : Okuduğum ilk kitabıyla beni hüsrana uğratsa da Orkinos Yayınları'nın da kapakları çok güzel! Mavi çok hoş durmamış mı sizce de?


9 - April Genevieve Tucholke - Derin Sularla Şeytan Arasında : Yine orjinal kapak! Kapağın muhteşemliğine , yazı için kullanılan punto stiline , kalın kapak olmasına ba-yıl-dım! Bu güzellik henüz benim olmasa da en kısa zamanda almayı düşünüyorum.




10 - Jo Walton - Ötekiler Arasında : Yeşil olmasıyla beni cezbetti doğrusu! 

  
   Kristal Kitap  , Geveze Kitap Kurdu ve Deniz'in Yorum Durağı mimlendiniz gençler!

5 yorum:

  1. Ama bu mimi yapıp ben seni etiketleyecektim. Haksızlık olmuş. :D Neyse artık borcum olsun. :))

    Bu arada kelime doğrulamayı kaldırabilir misin? Yorum yazarken o harfleri tek tek girmek işkence oluyor da. :D

    YanıtlaSil
  2. Kaldırdım :D Beni etiketlemeyi düşünmen yeter ya *utandım* Seçeceğin kapakları çok merak ediyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda yapabildim etkinliği, sıra diğer etkinlikte. :D Üşengeçliğimi attığım zaman onu da yapacağım söz. ^_^

      Sil
  3. Buket Uzuner'in kitabının kapağına bayıldım ben! Sırf kapağına bakıp alınabilecek bi kitap benim için :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI