Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i



  Herkese merhaba! Uzun zamandır yabancı bloggerlarda gördüğüm bir tag'ı yapmaya karar verdim. Yapan var mı diye şöyle bir bloggerları gezdim ancak şu zamana kadar kimse yapmamış - sanırım.- 
   Aşağıda 10 soru var. Size iki durum veriliyor ve siz birini seçiyorsunuz. Seçtiğiniz durum hayatınız boyunca devam ediyor , diğerini ise yapamıyorsunuz. Yani size elma mı armut mu deniyor elma derseniz bir daha armut yiyemeyeceksiniz :) Neden o durumu seçtiğinizin kısa bir açıklamasını da yapmanız gerekiyor. Soruların sonunda 6 bloggerı mimledim! Onlarda mimi yaparlarsa 6 ya da 3 bloggerı mimleyecekler! Umarım hoşunuza gider..



Hangisiniz seçerdiniz ..

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı ?
   Kesinlikle seriler! Çünkü tek kitapta mutlaka bir şeyler eksik kalıyor. Açıklanmıyor gibi geliyor bana. Seri kitaplarda ise yazar karakterleri daha iyi anlatıyor gibi. 

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak ? 
   Yazarın cinsiyeti kesinlikle kitap seçme kriterlerimden biri değil! Ancak madem hayatımın sonuna kadar sadece birini okuyacağım o zaman... kadın yazarlar. Çünkü favori kitaplarımın yazarları hep kadın! 

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı , internet üzerinden kitap almak mı ?
  Bu benim için cevaplanması çok kolay bir soru. Tabi ki internet üzerinden kitap satın almak. Çünkü şu zamana kadar hiç kitabım gelmemezlik yapmadı. Yırtık da gelmedi. Üstelik kitapçıda satılan orjinal fiyatları yerine %20 indirim yapıyorlar. 

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı ?
   Film olanları seçerdim sanırım. Çünkü dizi olanlar çok saçma oluyor , gereksiz uzatmalar, kitapta olmayan olaylar ekleniyor. Üstelik filmlerin oyuncularının dizi oyuncularına göre daha 'titiz' seçildiğini düşünüyorum. 

5-Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı ?
  Haftada 5 kitap benim için aşırı olsa da günde 5 sayfa okuyarak yaşayamam :D O yüzden haftada 5 kitap diyorum.

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ? 
    Çok iyi bir yazar olsaydım bile kitap yazmak beni çok sıkardı sanırım. O yüzden profesyonel bir kitap yorumcusu olmayı tercih ederim :)

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?
   Tabi ki her gün yeni bir kitap! Sevdiğim kitapları tekrar okumak isterim ama 20 kitapla hayat geçmez :)

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?
   Kesinlikle kütüphanede çalışmak! Çünkü satıcı olduğunuz zaman amacınız kitapları satmak oluyor ama bir kütüphaneci okurlara en güzel kitabı önerebilir. Kötü kitaplar hakkında eleştirisini yapıp okuyucunun o kitabı okumasını engelleyebilir. 'O kitabı satın almayın bence çok kötü' diyen bir kitap satıcısı gördünüz mü hiç?

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ? (Çevirinin bozukluğu için hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin :  Only read your favorite genre, or every genre except your favorite? )
  Tabi ki favorim türümden kitaplar okumak. Diğer türlerden kitapları okumayı pek sevmiyorum zaten.


10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı ?
    Sadece fiziksel kopyaları okumak. Çünkü e-kitapta kitabın kokusunu duyamıyor ve sayfalarına dokunamıyorsunuz. 


Mimlediğim bloglar ;  Febris'in Günlüğü , Kristal Kitap , Kitap Aşığı ,  Kitap İklimi ,  Agnes Wood ve SaklamaKabı ! 

7 yorum:

  1. Sorular çok güzel :D . Mim için teşekkür ederim en kısa sürede yapacağım :) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruları bende beğendim :) Senin cevaplarını merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Çevrilmesi ne iyi olmuş. :)
    Umarım bu mime video gelir artık. (Tuğçe ve Eren duyun beni!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video gelirse çok sevinirim doğrusu :D Dokuzuncu sorunun çevirisi hiç içime sinmedi gerçi :/

      Sil
  3. Teşekkürlerrr hemen yaptım bile (:

    http://colorful-book.blogspot.com/2014/08/would-you-rather-book-tag-hangisini.html

    YanıtlaSil
  4. öncelikle ben senin blogunu görmemişim daha önce, özür , sonra mim gerçekten güzeldi , emeğine sağlık , bu arada çok ortak cevap var sanki :)

    YanıtlaSil
  5. Cevaplarımız hemen hemen aynı. Yapacağım bende bu mimi evet evet yapacağım... bir gün... çok geç olmadan... :D Teşekkür ederim mim için! :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI