Röportaj #1 : Jen McLauglin


Yazar Hakkında :

    Jen McLaughlin , New York Times ve USA Today'in çok satan yazarlarından biridir. Mahlas olarak Diana Alberts'ı kullanan genç yazar , Entangled Yayıncılık'ta birçok kitabını yayınlatmıştır. Jen McLauglin ismiyle ilk serisini ise (Out of Line)  6 Eylül 2013 tarihinde yayınlamıştır. Daha ilk haftalarda seri , New York Times , Wall Street Journal List ve USA Today gibi listelere girmiştir.
  4 çocuğu , kocası , Schauzer mult cinsi köpeği ve bir kedisi ile birlikte Kuzey Pensilvanya'da yaşamaktadır. Dağda yaşasa da etrafının sıcak kumsallar ve berrak bir deniz ile çevrilmesini dilemektedir. Hayatı boyunca hedefi hiç romance okumayan bir okuyucunun bile onun ismini ezbere bilmesi olmuştur. 
Yazara Buralardan Ulaşabilirsiniz ;

   Öncelikle yukarıdaki kötü çevirim için hepinizden özür diliyorum.İlk kez yabancı dilde bir metni çevirmeye çalıştım. İngilizce bilmenin bir yazıyı çevirmeye pek de bir faydası olmadığını anladım :D  
   Daha önce kitabını beğenerek okuduğum bir yazar Jen McLauglin. Bloguma da birkaç röportaj koymak istiyordum. Neden ilk kendisi ile başlamayayım diye düşündüm ve yaklaşık 1 ay önce editörü Jessica Estep'e mesaj attım. Birkaç yazışmadan sonra röportaj teklifimi kabul ettiler ve gerçekten çok sıcak davrandıklarını söylemek isterim. Yazara biraz daha hayran oldum :)
  Ne yazık ki henüz hiçbir kitabının Türkçe edisyonu yok. Umuyorum ki en kısa zamanda kendisini Türkçe olarak da okuyabilirim...Sözü daha fazla uzatmadan röportaja geçiyorum.



1- Seni tanımayanlar için bize , kısaca kendinden ve yazarlık kariyerinden bahsedebilir misin? 
  4 çocuk annesiyim. Aslında beş - eşimi de sayarsan. Çoğu karakterimi severim , belki Finn ve Carrie'yi biraz daha fazla. Eşim eski bir denizcidir. Gerçi kendisi hala 'denizci' olduğunu düşünüyor :) Pensilvanya'da yaşıyorum ve hayatımın bundan daha iyi olamayacağını düşünüyorum. 


2- Hayranların için herhangi bir spoiler vermeden , Out of Line serisinde seni en çok heyecanlandıran şey neydi? 
  Karakterlerin büyüdüklerini izlemek heyecan vericiydi - özellikle Finn'in. Finn çok şey gördü , çok şey yaşadı ve çok şey yaptı. Umarım onun bu gelişimini en iyi şekilde yansıtmışımdır.


3- Out of Line serisini yazmanı sağlayan ilham kaynağın neydi ?
  Çoğu kitabımda olduğu gibi fikir duşta aklıma geldi :D Duş alırken birden içimde bir his belirdi ve o an yazmak istedim. Tıpkı ilk görüşte aşk gibiydi..Sonrasında yaklaşık 20 içinde kitabı bitirdim. 


4- Out of Line serisini bitirmenin/yazmanın en zor kısmı neydi ?
  Finn karakterinin büyümesi. Benim için en heyecan verici sahneler buydu , aynı zamanda en zor olanlar da. Düşünceleri  o kadar değişti ki okuyucular bile neler yaşadığını , düşüncelerinin nasıl geliştiğini hissedebilirler. Bu benim için en önemli kısımdı. Daha fazlasını spoiler vermemek için söylemiyorum ancak şunu söyleyebilirim ki o sahneleri yazma işini çok ciddiye aldım. 


5- Bu cümleyi bizim için tamamlar mısın? Eğer _______ hoşlanıyorsanız , benim kitaplarımı da seveceksiniz. 
  Seksi erkekler.


6- Yazdığın tüm kitaplar arasında favori karakterin kim ve neden onu diğer karakterlerden fazla seviyorsun ?
  Finn ve Carrie - dediğim gibi. Onların yüreğimde ayrı bir yeri var. Birçok okurun Out of Line'ı okuduğunu ve onları sevdiğini bilmek içimi ısıtıyor diyebilirim.


7- Genç yazarlar için vermek istediğin bir tavsiye var mı ?
  Asla vazgeçmeyin! Durmadan yazsınlar , yakınlarına okutsunlar ve eleştirileri dinlesinler. Ne kadar yazarsanız o kadar iyisini elde edersiniz!


8- Bize gelecek planlarından bahsedebilir misin ?
  Bir sürü kitap! Uh..bakalım. Bir iş kolik , bir Rock yıldızı , bir CEO ve kötü bir silah tüccarı kalemimin ucunda hayat bulmayı bekliyor. 


Yazarın diğer kitapları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI