Bu Hafta Ne Dinliyorum ?

  Tatiliniz nasıl geçiyor ? Benim ki tamamen müzik-kitap-dizi üçgeninden oluşuyor. Ki bundan çook memnunum :) Biteceği için şimdiden üzülüyorum. 

  

Bu hafta playlist im birkaç yıl geriye gidiyor. Hushpuppies adını daha önce duymama rağmen hiç açıp dinlememiştim. Kafede otururken 'You're Gonna Say Yeah' çalması büyük şanstı doğrusu çünkü şarkıya ba-yıl-dım :)

  
Muse! Her şarkısını 2-3 ay dinlemeden bırakmadığım bir grup olmasına rağmen Endlessly'i hiç duymamıştım. İlk şarkılarından ve pek ünlü değil yine de o ağır melankolik havasıyla beni kendine bağladı. Duygusal şarkılardan hoşlanıyorsanız buyurun sizi videoya alalım :))


 Hint filmi/dizisi izlediğiniz mi hiç ? Bu tatilde hiç izlemem dediğim dizileri izlemeye başladım. IPKKND' de bunlardan biri. Hint filmleri bana Yeşilçam'ı hatırlatıyor doğrusu ancak müzikleri tamamen farklı. 


  Dosyalarımı düzenlerken eskiden dinlediğim gizli kalmış şarkılardan birini daha buldum! Şuan 33 yaşındaymış kendisi *.* Ayrıca 2 üniversite(biri mühendislik) bitiren , solak bir şarkıcı. Bu gereksiz bilgiler nasıl aklımda kalmış şuan ben bile şaşkınım :D 



Klip güzel olmuş. Bu da bu hafta sıkça dinlediğim ancak 1 ay sonra yüzüne bakmayacağım şarkılardan biri :)


  Geldik bu hafta ki son şarkımıza. Şu son günlerde Kore müzik videolarında görmeye alıştığım 'hafif erotik' unsurlar bu video da yok. Şarkı da bana 80'lerin disko müziklerini anımsattı :D Yine de dinlemeye değer :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI