YORUM : Yaralar ve İzler - Karina Halle

   Yara ne kadar eskiyse, iz o kadar derindir. Ellie, Camden'ı kurtarmak için hayatını riske atıyor ama eski sevgilisi Javier'in yaptığı planlardan tamamen habersiz: Ya Javier'in istediği korkunç suçu işleyecek ya da Camden ölecek. Ellie sevdiği adamı sonsuza kadar kaybetmeden önce, onu rakiplerinin önüne geçirecek bir hamle yapmalı.
   Camden, Ellie ve Javier'in peşine düşüyor. İntikam arzusuyla yanıp tutuşurken hayatının kadınını geri almak için karanlık tarafa geçebilir ve bu uğurda her şeyi yapabilir. Camden aşk ve intikam arasındaki bu ince çizgide yürürken tarafını seçmeli.Nefesinizi tutun, kedi fare oyunu tersine dönüyor.
Orijinal Adı : Shooting Scars
Seri Sıralaması : Artist Üçlemesi #2
Goodreads Puanı : 4.17 (10,455 oylama)
Sayfa Sayısı : 416 sayfa
Yayınevi : Novella Yayınları
Etiket Fiyatı : 22 tl 
***
Yorum serinin ilk kitabını okumayanlar için spoiler içerir. Serinin ilk kitabının yorumu için tıklayınız.
  Javier 6 yıl sonra Ellie'nin karşısına çıkar. Her ne kadar arabasını ve parasını çaldı diye Ellie'ye öfkeli olsa da bu sefer amacı farklıdır. Eski düşmanlarını yenmek için birlik olmak ister. Tabi ki Javier bunu rica ederek soracak biri değildir. Türlü şantaj ve yalanlarla Ellie'yi buna ikna eder. Ellie'nin kaçırıldığını düşünen Camden ise sevgilisinin peşinden gidecektir. Ellie geçmiş ve geleceği hakkında keskin bir karar vermek zorunda bırakılır. Gerçekten geçmişindeki o kötü adamı öldürebilecek güçte midir?

  Seriye dahil olmadığı halde Zevk ve Acı'yı (On Every Street) okurken bayılmıştım. Çok akıcı bir anlatımı ve şaşırtan bir kurgusu vardı. Zevk ve Acı'dan sonra Yaralar ve İzler'e büyük bir iştahla başladım diyebilirim. Yaralar ve İzler'in de aynı etkiyi oluşturmasını ümit etmiştim ama olmadı. Kitapta ne doğru düzgün bir kurgu var ne de şaşırtıcı bir yan. Başı ve son 20 sayfası güzeldi ama orta kısımları okurken sıkıntıdan öldüm. 
    Aslında fena başlamadı kitap. Ellie ve Javier yıllar sonra bir araya geldi. Aralarında 2 kitaptır beklediğim o meşhur aldatma konuşması geçti. Zekice yazılmış diyaloglar vardı. Okurken eğlendim. Sonra Javier onu bulmasındaki asıl amaçtan bahsetti. Sonrası tamamen hayal kırıklığıydı. Ellie ve Javier arasında daha fazla şey beklemiştim. En azından Ellie daha öfkeli olabilirdi. Ya da Javier , Camden'ı kıskandığını daha çok vurgulayabilirdi. Geçmişten daha çok bahsedebilirlerdi.
   Kitabın ortalarında hiçbir olay olmuyor. Camden , Ellie'yi bulmaya çalışıyor. Aklımda sadece bu kalmış kitabın ortalarından. Bir nevi geçiş bölümü. Gerçekten sıktı okurken. Bir an önce asıl olaylar olsun diye bekledim. 
    Kitabın sonu ise fena değildi yine de sizi şoka uğratacak bir son değil. Zaten aşağı yukarı tahmin ediyorsunuz. 
    Kitabı sevmememin bir diğer nedeni ise Camden'a bir türlü ısınamamam. Javier'ın yanında çok sönük bir karakter bence. Kitapta o kadar kötü karakter arasında Rahibe Teresa gibi parlıyor. Ellie'nin Javier ile olmasını isterdim ama yazar benim gibi düşünmemiş. Sonuna kadar belki Ellie Javier'ı seçer diye bekledim ama olmadı. 

   Özet olarak ; serinin geçiş kitabı olduğu için durgun. Diyaloglar , olaylar hızlı ve üstünkörü. Kolay okunuyor ama sizi sıkabilir. İlk kitabı okuduysanız ve Camden'ı sevdiyseniz Javier size bu kitapta çok itici gelecektir. 

Puanım : 2/5

1 yorum:

  1. Ben sadece ilk kitabı olan zevk ve acıyı okudum sonra geri kalan 3 serinin yorumuna baktım benim merak ettiğim ve umud ettiğim tek şey Elli ile jaiver in tekrar birlikte olabilmesiydi okuduğum yorumlara göre sonunda ikisi birbirinin olamıyor ilk kitapta aşklarından o kadar güzel bahsetmiş gibi ben sonunda jaiverin olmayan bir elie istemediğim için okumayacagim tek merak ettiğim şey neden aldattigiydi bu Kadar

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI