YORUM : Zevk ve Acı - Karina Halle

  İntikam bir kere damarlarınıza girdiyse, zevki de acıyı da tadacaksınız demektir.
  Ellie; yahut Eden, avcı, asi ve güzel. İntikam soğuk bir yemekse onunkini dondurucuya koymalı. Öylesine soğukkanlı ve öylesine hırslı. Hatta intikamını alamazsa yaşamaya devam edemeyeceğini düşünüyor. Hayatını karartan adamla ilgili kusursuz bir planı var, ama işler tabii ki de planladığı gibi gitmiyor.
  Javier; av, hem de en zorlusundan, büyük bir mafya babasının sağ kolu. Ellie, pardon Eden hayatına giriyor. Javier, aniden karşısına çıkan bu gizemli, seksi ve isyankâr kızın büyüsüne kapılıyor.
  Bu amansız, ateşli ve karşı konulamaz hikâyede bir süre sonra av ile avcı içinden çıkamayacakları bir çıkmaza giriyorlar. Onları takip etmeye var mısınız?
Orijinal Adı : On The Street
Seri Sıralaması : Artist Üçlemesi #0.5
Goodreads Puanı : 4.28 (9,1515 oylama)
Sayfa Sayısı : 224 sayfa
Yayınevi : Novella Yayınları
Etiket Fiyatı : 15 tl 
***
   Ellie Watt , kendine yeni bir isim -Eden White- bulup geçmişinde ona acı çektiren adamdan intikam almaya gider. İntikam alabilmesinin tek yolu ise onun en yakın adamlarından birini baştan çıkarmaktır. Ellie için bu zor bir şeydir çünkü şu yaşına kadar biri ile ilişkisi olmamıştır. Yine de intikam soğuk yenen bir yemektir. Ne pahasına olursa olsun bacağını asitle yakan adama gününü gösterecektir. 
    Javier intikam almak istediği mafya babasının en yakın adamıdır. Bu yüzden onunla yakınlaşır. Ancak duygularına söz geçirmek sandığı kadar kolay olmayacaktır.
Orijinal Kapak 
   Zevk  ve Acı , Artist üçlemesinden bağımsız bir kitap. Üçlemenin ilk kitabı olan Günahlar ve İğneler de okuduğumuz hikayenin öncesini anlatıyor. Ben Zevk ve Acı'yı serinin ikinci kitabı zannederek almıştım ama seriden ayrıymış. Bunu öğrenince hayal kırıklığına uğramıştım ama Zevk ve Acı müthişti!
   Şöyle söyleyeyim , Günahlar ve İğneler'e 3 yıldız vermiştim çünkü karakterler çok yüzeyseldi. Ruhsuz ve basitti. Kurgunun harcandığını düşünüyordum ama neyse ki Zevk ve Acı'da yazar karakterlere duygu yükleyebilmiş. Okurken gerçekten Ellie gibi hissedebildim.
   İlk kitapta en sevdiğim karakter Javier olmuştu ve hikayesini merak etmiştim. İyi ki Zevk ve Acı'yı almışım. Gerçekten merak ettiğim her şeye cevap buldum. Kitabın başlarında Javier'ı fazla yumuşak bulmuştum açıkçası. Çünkü Ellie için yemek pişiriyordu , centilmendi vs. Gerçek bir kötü karakter beklemiştim. Sonuçta adam mafyanın sağ kolu. Neyse ki yazar kitabın sonunda sözlerimi yutturdu. Javier , gerçekten kötü bir adam. O yüzden kitabın başında - benim gibi- ona ısınmasanız iyi olur :D 
   Bu arada kitabın basımı da çok güzel. Yalnız esmer bir Meksikalı adama karşılık kapağa sarışın ve mavi gözlü birini koymayı saçma buldum. Orijinal kapak da güzel değil zaten ama en azından karakterle uyumlu. 

   Kısacası ; çok güzel bir kitaptı benim için. 200 küsür sayfayı bir günde bitirdim. Bayağı akıcı bir kitap. Seriye başlamayanların önce bu kitaptan başlamasını öneririm. Yalnız bunu okuduktan sonra Günahlar ve İğneler size kötü gelebilir. Çünkü gerçekten yazarın anlatımı değişiyor. Yine de seriye bir şans verilebilir. 

Puanım : 5/5

3 yorum:

  1. Merhaba bende siparis verdim peki gunahlar ve igneler 2.kitabi yaralar veizler olarak okudum dogrumu sizce ve3. Kitap curretkar ve yAlanci mi ?

    YanıtlaSil
  2. Kitap güzel başlayıp sonrasında hayal kırıklığına uğratıyor. Başında intikam şehvet aşk entrika varken hop hepsi anlamsızca bitiyor. Ciddî bir hayal kırıklığıydı benim için. Güzel bir kitabın kötü çekilmiş filmi gibi.

    YanıtlaSil
  3. Yaaa rezalet sinir oldum o nasıl bi bitiriş devamı niye yok

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI