Kitap Alışverişi : Depo Kitap Festivali


   Herkese merhaba! Okunmayı bekleyen 100'e yakın kitabım olmasına rağmen Depo Kitap Festivali'ne gittim. (İstiklal'de Demirören Avm'nin alt katında. Bulması ve ulaşımı aşırı rahat bir yer.)
   Minik bir festival diyebiliriz. Biz 3 kere turladık ve yorulmadık. 20 tane falan stand vardı zaten. En güzel yanı ise sakin bir yer olması. İstanbul'daki kitap kurtları daha keşfedememiş sanırım. 
   Bu festivalin amacı depolarda bekleyen, satışı az olan eski kitapları %50 indirim ile okurla buluşturmak. Kimi yayınevleri eski-yeni tüm kitaplarını %50 indirim ile satıyordu. (Optimum gibi) Ama çoğu yayınevi eskilerde %50 yenilerde %30 indirim yapmış. Pegasus yoktu ama Pegasus'un dağıtımını yapan bir şirket Pegasus kitapları satıyordu. Tabi ki tüm kitaplar %20 indirimliydi.Kitapyurdu,Okuoku gibi sitelerde bile %25 civarı indirim var. Pegasus'u hiçbir yerden uygun fiyata bulamayacak mıyız biz? 
Dex'teki İndirim
    Basımı daha eski olan kitapları almak isteyenler için birebir. Seneye takip edip gitmelerini öneririm. Aynı zamanda samimi bir ortam olduğu için gidip stand görevlileri ile uzun uzun sohbet edebilirsiniz. 
Optimum Yayınları
  Yabancı Yayınları'nın standını çekmeyi unutmuşum. Orada da %50 indirim vardı ama çoğu kitaplar eskiydi.Bir tek aklımda Gözlerindeki Canavar kalmış.
Kafka Okur Standı
   Festival'den aldığım kitaplara gelecek olursak ; 2 adet Yitik Ülke ve 1 adet Öteki Yayınları'ndan olmak üzere 3 adet kitap aldım
  Filler Çapraz Gider(7 tl) isim ve kapak itibari ile ilgimi çekmişti. Stantta Kadir Bey ile tanıştık. Kesin ki Seni Seviyorum onun hediyesi. İkisini de en kısa zamanda okumak istiyorum. Aynı zamanda yayınevi kitap poşetinin içine çiçek tohumları da atıyor. 
  Yitik Ülke Yayınları'ndan aldığım kitapların yanından 3 adet de edebiyat dergisi çıktı. Başkaperon dergisini o kadar sevdim ki! Derginin sayfasına mesaj attım eski sayılarını da almak için. En kısa zamanda onları da temin edeceğim. 
  Budala ise basımına aşık olduğum bir kitap. Normal fiyatı 35 iken festivalden 20'ye aldım. Umarım çevirisi güzeldir. 

  not : Başkaperon'u okuduktan sonra bir arkadaşıma verdim. Budala ise ailemin evinde kaldı. O nedenle fotoğrafta yoklar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI