YORUM : Anılarımla Yatak Odasında - Sandra Brown

    Geçmişin izinde zincirleri kıran bir aşkın hikâyesi...
    Bir kazada eşini kaybeden Kirsten, anılarını canlı tutmak için eşinin yaşamını senaryolaştırmaya kararlıdır...
    Eşini canlandıracak ünlü ve yakışıklı oyuncu Ryan'la tanışması ve sonrasında yaşadıkları Kristen'ı sıra dışı olayların içine çeker...
    Aşkın yakıcı tuzağına düşmemek için çabalayan Kristen, kendisini keşfetmeye kararlı bu adama daha ne kadar kayıtsız kalacaktır?
Orijinal Adı : Demon Rumm
Seri Sıralaması : Herhangi bir seriye ait değil.
Goodreads Puanı : 3.34 (2,735 oylama)
Sayfa Sayısı : 256 sayfa
Yayınevi : Martı Yayınları
Etiket Fiyatı : 17 tl
***
    Kirsten , ünlü sporcu Charles 'Şeytan' Rumm'ın karısıdır. Charles ne kadar kameralar önündeyse Kirsten o kadar geride durmaktadır. Ancak bir sabah kimsenin beklemediği bir olay olur. Şeytan Rumm havada gösteri uçuşu yaparken uçak alev alır. Nedeni hiçbir zaman bilinmez ve dosya kapatılır. 
   Olaydan iki yıl sonra karısı Kirsten , onun hayatını anlatan bir kitap yazmaya karar verir. Eş zamanlı olarak filminin de çıkmasına karar verilir. Rumm'ı oynaması için ise Hollywood'un ünlü aktörlerinden biri seçilir : Rylan North. (Evet , kitabın arkasında Ryan yazmışlar ama karakterimizin adı Rylan) 
   Rylan'ın başarılı bir aktör olmasının en büyük sebebi oynayacağı karakterleri iyi özümsemesidir. Charles Rumm'ı anlayabilmek için de 1 hafta Kirsten ile yaşamayı şart koşar. Kirsten bu şarttan nefret etse kabul eder ve ikili birlikte yaşamaya başlar.
Orijinal Kapak
   Demon Rumm , Sandra Brown'un 1987 yılında yayınladığı bir kitap. Yazarın 1981 yılında ilk kitabını yayınladığı düşünülürse Demon Rumm yazarın çıraklık eseri olarak görülebilir. Ben kitabı sırf Sandra Brown yazdı diye almıştım aslında...Ne arkasını okudum ne doğru düzgün kapağına baktım. Sandra Brown'un kalemine güvenirdim çünkü. Ama artık öyle yapmamam gerektiğini anladım. Kitap tam bir hayal kırıklığıydı.
    Bir kere Rylan hayatımda okuduğum en sığ erkek karakter sanırım. Kirsten'ı gördüğü ilk andan itibaren arzuladı. Rylan'ın Kirsten'ı her gördüğünde betimlemesi midemi bulandırdı artık. Kocasının yasını tutan bir kadını yoldan çıkarmak için elinden gelen her şeyi yaptı. Azıcık saygı duysaydı keşke Rumm'ın anısına...
   Rylan hakkında pek bir şey öğrenemedik. Aslında Kirsten hakkında da pek bir şey yoktu kitapta. Kitapta karakterler hakkında bilgiler çok azdı.
   Kitabın sonu beni şaşırttı gerçekten. Yani Charles'ın böyle bir nedenden dolayı ölmesi komikti. Keşke daha gerçekçi bir neden yazsaydın Sandra...En azından yazar sonunu güzel bağlamış diyebilseydim.
   
  Kitabı kimseye önermiyorum. Aynı yazarın Sis Perdesi , Yükselen Ateş ve Yıllar Sonra kitabını ise gözüm kapalı önerebilirim.Ama ilk yıllarda yazdığı kitaplardan uzak durmakta fayda var.
  Anılarımla Yatak Odasında'ya 2 yıldız verecektim ama Sandra'ya 2 yıldız vermek içimden gelmedi. En son 3 yıldız vermeye karar verdim ama siz onu 2 gibi görün :D 


Puanım : 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI