Etkinlik : Kendi Kitabını Yarat


     Yeni bir etkinlikle karşınızdayım. Bu sefer Geveze Kitap Kurdu beni etiketlemiş , kendisine teşekkür ediyor ve hemen sorulara geçiyorum :)





1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz, türü ne olurdu?
    Büyük ihtimalle fantastik , belki de tarihi aşk romanı. Kesinlikle polisiye/gerilim olmazdı. Onun dışında herhangi bir türde yazabilirim sanırım :) 

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde yazardınız?
  Seri olurdu. Çünkü kendimi tek kitapta anlatabileceğimi sanmıyorum. Seri halinde 3 ya da 4 kitap yeterli olurdu sanırım. Çok kitaplı seriler bana göre hem okuyucuyu yıpratıyor hem de kurguyu esnetmekten başka işe yaramıyor. 


3) Kitabınızın baş karakterlerinin ya da karakterlerinin isimlerini ne koyardınız?
   Yabancı karakterlerle yazarsam erkek karakterlerin ismi Rafael , Daniel ya da Gabriel olurdu. Türk karakterler olursa da Poyraz ya da Ömer olurdu. Kadın karakterler de Emma ya da Alesha kullanırdım sanırım. Türkçe kadın ismi seçemedim şuan :(
   

4) Her yazarın etkilendiği yazar ya da yazarlar mutlaka vardır, sizinkiler hangileri?
   Birçok yazar var beni etkileyen. Rachel Vincent , Sandra Brown , Julie Garwood ve Becca Fitzpatrick bunlardan birkaçı. 

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasını isterdiniz? Kasaba, şehir veya köy? Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
   Fantastik yazacağım için büyük ihtimalle kurgusal bir dünya olurdu. Cadıların ya da meleklerin geldiği ayrı bir dünya. Gizemli ismi olan ve teknolojiden uzak kalmış bir dünya :)

6) Kitabınızı ilk kime imzalayıp verirdiniz? 
      Etrafımda bu tarz kitaplar okuyan kişiler olmadığı için büyük ihtimalle bana destek olan blogger arkadaşlarıma verirdim. Okumayan insanlara kitap hediye etmeyi sevmiyorum çünkü. 

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
    Büyük ihtimalle kitap içinde geçen bir kelime olurdu. Ya da karakterin dövmesine yazılırdı kitap ismi. Fantastik yazacağım için 'Karanlığın Ötesi' , 'Siyah Beyaz' vs olurdu. 

8) Sizin kitabınızı en güzel şekilde anlatan üç kelime ne olurdu?
       Aşk , intikam ve sır. İçinde vıcık vıcık aşk sahnelerinden tutun da kanlı , bıçaklı sahnelere kadar her şey olurdu. Kitabın sonuna kadar açığa çıkmayan bir sır olurdu ve ana karakter mutlaka birinden intikam almak isterdi. Evet , klişeden ölüyorum. 

Sıra geldi bu eğlenceli mimi yapacak kurbanlara :D 
Agnes Wood
Gamze'nin Kitap Dünyası
Kitap Karnavalı

2 yorum:

  1. Ya çok güzelmiş mim. Bunu çok sevdim. Eve geçer geçmez yapacağım. Çok teşekkür ederim :D .

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI