YORUM : Gül ve Avcı - Asude




Kitap: Gül ve Avcı 
Yazar: Asude
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: 462






   Asude'nin okuduğum ilk kitabı idi Gül ve Avcı ancak kesin bir dille belirtiyorum son kitabı olmayacak. Yazarın kalemi öyle akıcıydı ki ne zaman başladım kitaba ne zaman bitirdim bende anlamadım. Hist. romance seviyorsanız tam size hitap eden bir kitap olduğunu söyleyebilirim. 


  (Upps! Hatırı sayılır değerde spoiler içerir.)
   Kitabın başında karakterimiz Evelyn tanımadığı biri ile "kötü" bir gece geçirir. Sabah uyandığında ise adamı bulamaz. Masanın üstünde ise bir tomar para bulur. Kendisinin düştüğü durumdan adamı suçlu bularak intikam almaya karar verir. Hayır , anlamıyorum ki! Adam geldi sanki sana zorla sahip oldu. Hem gördün sarhoş adamı orada hem de tuttun yardım ettin gecenin bir yarısı. Sonra da kendi suçu değilmiş gibi gitti masum Julian'ımı suçladı! 
    Sonrasında ise olaylar Evelyn'in bu zengin lordan intikam isteği ile yapabileceklerinin sınırını gözler önüne seriyor. 
(Spoiler bitti!)

   Kitap karakterleri olsun , yazarın yazım tarzı  , kitabın konusu olsun beni çok etkiledi. Bazı yorumlarda yazarımız Türk olduğu için o dönemi tam aktaramadıklarını söylemişler. O kapağa Asude yerine yabancı bir isim yazsanız tamamen yabancı biri tarafından yazıldığını düşünürsünüz. 

Asude

  Yazarımızın ilk yayınlanan kitabı olmasına rağmen uzun zamandır sanal alemde yazıyormuş zaten kendisi. Bu sosyal ağlarda yazılan hikayeleri takip etmediğim için geç haberim oldu kendisinden. 
  Onun dışında bir de yakınmam olacak kendisine. Sürekli her cümle sonunda Evelyn ve Julian'ın birbirlerine 'aşkım,sevgilim' diye hitap etmeleri rahatsız etti beni. Yani özel anlarda derler ve çok romantik olur anlarım. Ancak günlük yaşantıda kullanılması kitabı tabiri caizse 'vıcık vıcık aşk' kitabına döndürmüş. Hele sonlara doğru o kadar arttı ki bu kullanım okumadan geçtim cümle sonlarını.
   


    Yazarımız Julian'ın hislerini çok güzel anlatmış. Yabancı tarihi aşk kitaplarında erkek karakterleri her zaman sert,kaba göstermek için hislerinden bahsedilmiyor ancak Gül ve Avcı'da bu durumla karşılaşmadım. Julian'ın davranışlarının nedenlerini çok güzel anlıyor okuyucu. Evelyn zaten ana karakter olduğu için açık bir kitaptı benim için :)
   Herkese tavsiye ettiğim bir kitap. 

Puanım : 5/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI