Etkinlik: Cumartesi İlk 10 - 2014 Yazında Okumayı Planladığım Kitaplar



      Optik'in Kitap Blogu ' unda düzenlenen harika bir etkinlik ile karşınızdayım! Aşağıdaki listeye direk olarak uyamasam bile bende okuma listemi hazırladım! 


1. Silüet : Tam bana hitap eden bir kitap olduğunu düşünüyorum. Sırf kapağı için bile okuyabilirim sanırım. *morsevenblogger*





2. Doğum Lekesi - Asil Kan : Blog yorumları iyi olmasa da aradan çıkarmak istediğim bir seri kendileri.







3. Ejderin Aşkı : Allah'ım bu kapak! <3 Sınavlar yüzünden okuyamamıştım , içim yana yana kitaplıkta seyrediyordum kaç aydır. Bana gel Ejderin Aşkı



4. Gölgelerin Ressamı :  Kitap hakkında diyebilecek fazla bir şeyim yok. CNR 'dan sırf fiyatı uygun diye almıştım. Ancak Arkadya güvendiğim bir yayınevi :)





5. Seraphina : İşte mor kapak + ejderha! Kitap kötü olsa bile -sanmıyorum- okurum ben bunu :)



6. Şu Saatte Orada Mıydın ? : Pek benim tarzım değil ancak Türk yazarları da yavaştan yavaştan okumaya başlamalıyım. 




7.  Ruhun Ateşi : Yazarın adını çok duydum ancak okuma fırsatı bulamadım. Hem Türk olduğu hemde merak ettiğim için öne çektim kitabı :)





8.  Ölüm Oyunu : Çok kalın bu kitap o.O *1129sayfalıkkitapokuyanblogger*





9. Yaban Diyarlardaki Yabancı :  Bilim-Kurgu !!




10. Peter Pan Ölmeli : Bu kitabı en sona koydum çünkü bu tarz kitaplar çok iyi olmadığı sürece okumayı sevmiyorum. Ve bloglarda takip ettiğim kadarıyla gerilim-sever arkadaşlar bu kitabın iyi olduğunu düşünmüyorlar :(




2 yorum:

  1. Ortak kitaplarımız var. Umarım aynı zamanlara okuruz. Katılım için teşekkürler. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende etkinlik için teşekkür ederim! Bir sonrakine katılmak dileğiyle :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI