YORUM : Eczacının Kızı - Charlotte Betts






KitapEczacının Kızı
Yazar: Charlotte Betts
Yayınevi: Feniks Kitap
Sayfa Sayısı: 486









  Feniks sevdiğim yayınevlerinden biridir. Ancak ne yazık ki bu kitabı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Annemin eczacı olmasından dolayı görür görmez aldım kitabı elime :) İlk sayfalar gayet akıcı geçmesine rağmen ortalarda olaylar hep kendini tekrar etmeye başladı. Veba yüzünden sürekli insanlar ölüyor , ana karakterimiz hep kötü olayların ortasından kalıyor vs. Sonuna doğru yine kitap kendini okutsa da ortada bir 200 sayfa elimde harap oldu resmen. 

  Kitabı alırken daha bilimsel bir kitap bekliyordum. Eczacılıkla ilgili ufak bilgiler bile öğrenebilirim diye düşündüm hatta. Ancak kitap ilerledikçe tamamen hist. romance dönüştü. Yazarın tam olarak ne vermeye çalıştığını ise anlamış değilim. Birçok konuyu bir arada işlemeye çalışmış fakat bocalamış. Tam olarak aşk kitabı desek değil. Dram desek değil. Öyle arada kaynamış.
  
   Kendimi hiçbir karaktere yakın hissedememem ise kitabı sıkıcı bulma nedenlerimden biri. Yazarın karakterlerden çok olaylar üzerinde çalıştığını düşünüyorum.
   Öyleyse neden okumaya devam ettin diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Yazarın kalemi ve çevreyi ,o dönemi birebir görmemi sağlayan tasvirleri sayesinde kitabı bırakamadım. 

Puanım : 2/5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI