Etkinlik : 3 Blogger ile 'Son Zamanlarda'

  Uzun zamandır takip ettiğim Büyülü Ayraç , Vampirella'nın Güncesi ve Optik'in Kitap Blogu harika bir etkinlik düzenlemişler. Bende katılmaya karar verdim. İşte benim sorulara cevaplarım ;

1. Seni mutlu eden bir kitap haberi ?
  Severek okuduğum Wallbanger kitabının Türkçe edisyonunun çıkacak olması beni bayağı sevindirmişti :)

2. Okuyup da çok beğendin bir kitap hangisi?
  Şu sıralar Samantha Young'dan Dublin Caddesi'ni okuyorum,harika olduğunu söylememe gerek bile yok ;)

3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap ?

 Normalde tarihi/kurgu kitaplarına bayılırım , hele ki konu Atilla,Cengiz Han ve Timur ise. Ne yazık ki M.Samih Fethi'nin Timur kitabı beni hayal kırıklığına uğrattı. Sanırım en önemli neden kitaba büyük umutlarla başlamış olmam. 


4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?
 Utançla söylüyorum ki son iki ayda 4 kitap okudum. Bu bana göre çook az bir sayı ancak sınavlardan -hele ki kimya- kafamı kaldıramıyordum :(

5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?
  Listenin başını Sarah Jio - Böğürtlen Kışı çekiyor :)

6. Etkinliği takip edenler bir kitap öner!
  Jamie McGuire - Ayaklı Bela :)

7. Okuyupta yarım bıraktığın bir kitap?
  Yakut Kırmızı. 

8. En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?
  DEX , Pegasus ve Arkadya daha çok sanırım. Arada bir Yabancı Yayınları ve Artemis'te okuyorum :)

9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?
  Buket Uzuner - Su , 329.

10. Hediye kitap aldın mı? Aldıysa bizimle paylaş.
  Nerde bende o şans ? Neyse ki doğum günüm çok yakında :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI