FUARIN İLK GÜNÜ!

 Fuara gidemeyenler için -tıpkı benim gibi- bir post yayınlamaya karar verdim :) Umarım en kısa zamanda her ilde bunun gibi fuarlar düzenlerler :)

1- DEX YAYINLARI : 

İlk olarak en sevdiğim yayınevi olan DEX'ten başlamak istiyorum :) Eski kitaplarında fiyatlar 4-5 tl ye kadar inmiş. Yeni kitaplarda ise %20 indirim var.

Hayır , ağlamıyorum gözüme Daemon kaçtı :(

2- PEGASUS YAYINLARI : Pegasus'un yayınlarının standı en dikkat çekici standlardan biri olmuş bence :)



John Green mi o ? o.O
3- YABANCI YAYINLARI : 


  4- ARKADYA YAYINLARI : Yeni kitapları 10 tl ye kadar indirmişler :)



 
5- ARTEMİS YAYINLARI : Artemis'te pek indirim yokmuş diye duydum :( Ancak Supernatural'ın 6. kitabı çıkmış :)

     
6- İTHAKİ YAYINLARI : İthaki kitapları deyince Neil Gaiman'nın akla gelmesi kaçınılmaz oluyor tabi :)


7- EPHESUS YAYINLARI : Gidebilseydim Ephesus standını boşaltmıştım :(




Sonsuz Kitap , Martı Yayınları ve Doğan Kitap gibi bazı yayınlarında standları çok hoştu :) Erdil Yaşaroğlu'nun imza gününün çok kalabalık olduğunu söylediler :) Umarım en kısa zamanda her ilde bunun gibi fuarları görebiliriz ◕‿◕

                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI