Yorum : Tuhaf Melekler - Lili St. Crow


Gece Avcısı. Bıçak Ustası. Kalp Hırsızı. ONU BEKLİYORDUNUZ! “Karanlık, tehlikeli ve seksi! DruAnderson, bağımlılık yaratacak, yeni bir kahraman.” -Richelle Mead, New York Times 
Babam? Zombi. Annem? Öleli çok oldu. Ben? Ah! İste en korkutucu kısım da, bu. Gerçek Dünya korkunç bir yer. Kötü adamlardan payına düşeni alan, on altı yaşındaki Dru Anderson bunu iyi biliyor. Dru silahlı ve tehlikeli. Önce öldürüp sonra soru sormaya hazır. Bu yüzden de kime gerçekten güvenebileceğini çözmesi biraz zaman alacak. Kendini bildi bileli biraz garipti. Babasıyla birlikte bir kasabadan diğerine geçiyor, geceleri ortaya çıkan yaratıkları avlıyordu. Evet, bu, sıradışı bir hayattı ama kötü de değildi. Ta ki bir kasabada, mutfak kapısında bir zombi belirinceye kadar. Dru yapayalnız, korku içinde ve kapana kısılmış durumdaydı. Yaşamak için aklının ve aldığı eğitimin her zerresine ihtiyacı olacaktı. Yaratıklarsa ava karşılık vermeye kararlı ve menülerinin yıldızı ise Dru. Genç kızın hayatta kalma şansı var mı? Yoka yakın! Şafak sökene kadar dayanabilirse, oyun bitmiş olacak... Dru ne kadar özel biri olduğunu keşfedebilecek mi? İntikamları bekleyin. Dru Anderson karanlıktan korkmuyor. Ama korkmalı.




Tür : Aşk , Doğaüstü , Fantastik , Vampirler , Gençlik
Sayfa sayısı : 344
Yayınevi : Artemis Yayınları


YORUMUM : 

 Kitabı alıp ilk kez arkasını okuduğum zaman içimden 'Vayy, uzun zamandır bu tarz kitaplar okumuyordum.' dedim ve bir heves aldım elime. 

  Kitap kendini okutsa da ortalarında bir duraklama bölümü oldu. Çünkü karakterlerin düşünceleri , konuşmaları bana çok farklı geldi. Mesela ana karakterimiz Dru cümlelerinin sonunda çoğunlukla 'oğlum' kelimesini kullanıyor. Birde davranışları ve düşüncelerinin uyuşmadığı zamanlar vardı ki bu beni sinir etti. 
 Aşk çok ikinci planda kaldı gibi geldi. Erkek karakterlerimiz Chris ve Graves kitabın ortalarında kendilerini gösteriyorlar ve belirgin bir özellikleri yoktu. Demek istediğim orta halli karakterler gibi kaldılar kızın yanında.
 Bu kadar kötülememe rağmen 2-3 günde bitebilecek bir kitap :) Dediğim gibi orta kısımlar yavaş geçse bile sonlara doğru kendini okutuyor kitap :) 

SPOILER İÇERİR!

 Kızın babası sayesinde, çocukluğundan beri aldığı dövüş , büyü vs. dersleri var. Yine de zombi , kurt adam gibi canavarlarla karşılaştığı zaman sürekli 'Bedenim kasıldı-Beynim boşalmıştı-Ne yapacağımı bilemiyordum-Düşünme yetimi kaybetmiştim' gibi benzeri cümleler kuruyor. Hayır , aldığın o eğitim boşuna mı? Sen bu kadar mı beceriksizsin? Sanki yazar sonra ki kitaplara (4 kitabı daha var)  saklamış kızın yeteneklerini :)
 Birde Graves durumu var. Bana sanki birden arkadaş oldular gibi geldi. Birden Graves kıza yardım ediyor , saklı yerini falan gösteriyor , olayları çok normal karşılıyor. Birde loup-garou olunca kıza 'Ben insan mıyım?' diye soruyor. Bana çok gereksiz gelen bir diyalogtu.
 Onun dışında 'İlki bedavadır.' lafına bayılmadım değil :D 

SPOILER BİTTİ.


 Kitapta güzel bir alıntı kısmı bulamadığım için yazıya burada son veriyorum :(




Verdiğim puan : 2/5









2 yorum:

  1. Ben de yeni başladım bu kitaba.40 sayfa okudum ve ıııı bazı kitaplar boş olduklarını hemen belli eder ya bu da öyleydi.Aralara da göz atmama rağmen hiç saracakmış gibi gelmedi.Yine de yarım kalmasın diye okuyacağım sanırım. :)

    YanıtlaSil
  2. Bende yarım kalmasın diye tamamladım :) Ama devamını getireceğimi sanmıyorum :(

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI