KVBT 16. Tur 1. Gün : Beni Yeniden Sev | Yorum

    Aidan Kincaid, yaşadığı kasabanın her şeyidir itfaiyecisi, arama kurtarma sorumlusu, baş döndürücü yürüyen cazibesi ve kalp kırıcısı…
   Yıllar önce kalbini kaptırdığı Lily Danville, kendince haklı bir sebeple hem kasabayı hem de Aidan'ı terk ettiğinde, Aidan'ın yaptığı tek şey, kalbinin kapılarını diğer tüm kadınlara kapatmak olur.
   Ancak kader, aradan geçen yıllar boyunca ağlarını örmeye devam etmiştir. Günün birinde Lily, kasabaya geri dönmek ve hem geçmişiyle hem de ilk aşkıyla yüzleşmek zorunda kalır.
   Bu mecburi geri dönüşün ona eski acılarını yeniden yaşatmaktan başka bir işe yaramayacağına inanır Lily.
Oysa yıllar sonra doğup büyüdüğü yeri ve Aidan'ı görmenin onda yeniden uyandıracağı tek duygu hüzün değildir. Küllenmiş bir aşk, yeniden alevlenmek için hazırdır.
Orijinal Adı : Second Chance Summer
Seri Sıralaması : Cedar Tepesi #1 (Cedar Ridge #1)
Goodreads Puanı : 3.98 (4,258 oylama)
Sayfa Sayısı : 400 sayfa
Yayınevi : Nemesis Kitap 
Etiket Fiyatı : 22 tl 

***
  Aidan yaşadığı küçük kasabanın popüler çocuklarındandır. Kızların ikinci kez dönüp baktığı , başarılı ve yakışıklı bir sporcudur. Abisi Gray ile birlikte uçuruma tırmanmak gibi tehlikeli hobileri vardır. 
   Aidan sahip oldukları ile mutludur. Huzurludur. Ta ki bir gece kötü bir olaya tanıklık edene kadar. Ailesinin dağılmasına neden olan bu olay onun da hayatını alt üst eder. Tüm zenginliğin bir gecede borca dönüşmesine tanık olur. Yine de bu başına gelen en kötü şey değildir çünkü ertesi gün kalbinin sahibi kadının onu tek kelime etmeden terk ettiğini öğrenir.
   Aidan o günden sonra onu terk eden kadını unutmaya çalışır. Liseden mezun olur. Gece gündüz demeden insanların yardımına koşan bir itfaiye eri olur. 
   10 yıl sonra bile Aidan kalbinin sahibini - Lily'i- unutamaz. Hala aklında olan bu kadın bir gün çıkıp gelirse ne olur peki ? 


   
   Beni Yeniden Sev , okuyucuya sıcak çikolata tadı veren akıcı bir kitap. Konu başta klişe gelebilir ama çok daha derin bir içeriğe sahip. Lily'nin kasabayı neden terk ettiğini merak ederek başlıyorsunuz kitaba. Sonra karakterlerin geçmişini , neden bu hale geldiklerini merak ediyorsunuz ve kitap su gibi akıyor.Kitabı nasıl bitirdiğimi anlamadım diyebilirim. 
   Abi-kardeş arasındaki komik diyaloglar da kitabı akıcı kılan etkenlerden birisi. Spoiler vermek gibi olacak ama Gray'den daha fazla kardeş var ve ben hepsinin hikayesini okumak için sabırsızlanıyorum. 

    Kardeşler arasından kitabını deli gibi okumak istediğim biri var : Jacob. Onun hikayesini de çok merak ediyorum umarım en kısa zamanda çıkar.
   Karakterlere gelecek olursak ben ikisini de sevdim. Özellikle de Lily'i! Genelde bu tür romance kitaplarında çok kırılgan kadın karakter oluşturuluyor. Neyse ki Lily öyle değildi. Zor durumlarda Aidan'ı tersleyerek işini kendi halletmeye çalışması çok tatlıydı :)
   Aidan'a da ayrı bir başlık açmak gerekir sanırım.Aidan küçük kardeş olsa da çoğu zaman acaba Gray mi daha küçük diye düşündüm. Aklı başında ve tutarlı biriydi. Geçmişte yaşadıklarını 10 yıldır sır gibi saklayan biriydi. Aidan'ı sevdim ama öyle bayılarak okuduğum karakterlerden biri değildi.Bunun nedeni benimle çok ters bir karakter olması sanırım :D Benim yapmamalı diye düşündüğüm şeyleri tercih ediyor kitapta. Tatlı ve çekiciydi ama kitapta Lily bir tık daha öndeydi benim için. 
   Açık konuşmak gerekirse ben Jiil Shalvis'i bu kitapla tanıdım. Yazar , Şanlı Liman serisiyle ülkemizde bayağı ünlü aslında. Şanslı Liman da okunacaklarım arasındaydı ama tanışmak bu kitapla kısmet oldu. 
  
   Kısacası Beni Yeniden Sev , akıcıydı ve kurgusu ve anlatımı bakımından doyurucuydu. Size serinin devamını okutmak isteyen bir kitaptı. Romance/aşk türünü seven arkadaşların hepsine öneririm. Ben romance tarzında kitapları tercih etmesem de yazar bana bile kitabı sevdirdi kalemiyle :)


Puanım : 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI