YORUM : Kusursuz Oyun - Jaci Burton



      Mick Riley, yıllardır profesyonel bir sporcu olmanın tüm avantajlarından yararlanmıştır: ün, servet ve her şehirde başka bir kadın...Tara Lincoln'le tanıştıktan sonra, tek gecelik ilişkilerden daha fazlasını istediğini fark eder. Tara ise futbolun, bu adı çıkmış çapkınını yakından tanımakla pek de ilgilenmemektedir. Mick Riley'nin son gözdesi olarak medyanın ilgisini çekmeden önce bile hayatı yeterince karışık olan Tara, aşk oyununu bir kere oynamış ve kaybetmiştir. Bu riski bir kere daha göze almaya hiç niyeti yoktur; hele ki söz konusu Mick gibi bir kadın avcısıysa...Ancak Mick kazanmaya kararlıdır; aklında da mükemmel bir strateji vardır.


Sayfa Sayısı : 376 sayfa
Orjinal Adı : The Perfect Play
Seri Sıralaması : Play Serisi #1
Yayınevi : Nemesis Kitap
Etiket Fiyatı : 20 tl
Goodreads Puanı : 3.97

****
     Her 20 sayfada bir erotik sahne bulanan , konu ve karakter açısından sıradan bir kitap Kusursuz Oyun. Zengin , yakışıklı bir adamın kötü geçmişi olan, orta halli bir kadına aşık olması ve onu elde etmek için çabalamasını okuyoruz tüm kitap boyunca. Kötü bir kitap mıydı ? Değildi. Fakat okunsa da okunmasa da olurdu benim için. Birkaç hafta sonra konusu tamamen aklımdan çıkacak türden bir kitaptı. 

   Konusuna kısaca değinecek olursak , Tara kötü geçmişi olan buna rağmen dimdik ayakta duran 30 yaşında bir kadındır. Mick ise hayatını futbola adamış bir sporcudur. İkilimiz karşılaşır ve ilk andan itibaren aralarındaki çekime karşı koyamazlar. 

   Kitabın başlarında Mick ve Tara arasında zeki-komik diyaloglar olsa da sonlara doğru yazar artık iyice gel-git yaptı karakterler arasında. Acaba birlikte olsak mı ? Ama bir sürü engel var aramızda. Ama ona karşı koyamıyorum. Tara sürekli bu mantıktaydı. Tara'nın kararsızlığı beni çileden çıkardı! 



  İkilinin sürekli birbirini yanlış anlamaları , tamamen konuşmadan ayrılma eşiğine gelmeleri sonra da hemen birbirlerini affetmeleri karakterlerin çok sığ oluşturulduğunu düşündürdü bana. Yazar , daha olgun karakterler yaratsaydı daha okunası bir kitap olabilirdi diye düşünüyorum. 

   Serinin ikinci kitabı Oyunbozan'ı okumayı düşünmüyorum. Serileri yarım bırakmaktan nefret ederim ancak Oyunbozan'ı okuyanlar ilk kitaptan daha kötü olduğunu söylediler. 



Puanım : 3/5


4 yorum:

  1. Yine şahane bir yorum yapmışsın. :D
    Kitabı almayı hiç düşünmemiştim bu yorumdan sonra da önüme gelse almam. :D
    Bu arada sana Dart Ödülü verdim. Bakarsan sevinirim.:) http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2014/10/d-d-dm-dart-odulu.html

    YanıtlaSil
  2. Çoook ıssız kalmış buralar. :P Mimledim seni bi etkinlikte. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumuyorum bu aralar ondandır :D Mim için teşekkürler , en kısa zamanda yaparım :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI