Geri mi döndüm? Nerelerdeydim?

    Uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhaba! Blogu 2013 yılında açtıktan birkaç sene yazmış ama sonrasında uzun bir ara vermiştim. Kendi özel hayatımı sosyal medyada paylaşmadığım için nedenini de kimse bilmiyor doğal olarak. Kısaca söylemek gerekirse üniversite kazandım ve vaktimi üniversite derslerine vermek istedim. Zaten sınavlara vs. hazırlanmaktan kitap okumaya da vakit kalmıyordu. Kitap okumayınca da bloga yazacak bir şey bulamadım. 



    6 senenin sonunda tıp fakültesi bitti ve sonunda doktor oldum. Doktorluk hayatım boyunca ne kadar kitap okumaya vakit bulabilirim orası biraz belirsiz. Ama umuyorum ki yeniden yazmaya ve kitap yorumuma güvenen okurlarımla buluşmaya hazırım. 

    Blogumdaki yazıları ve daha fazlasını paylaştığım bir de Instagram hesabım var. Oradan da beni takip etmek isterseniz diye buraya da kısaca link bırakayım. @tiryakisikitap

     Umuyorum ki siz de iyisinizdir. Şimdilik görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI