YORUM : Sonsuzluktan Uzak Ölüme Yakın - Rebecca Maizel

"Hayatım boyunca senden daha çok sevebileceğim kimseye rastlamadım, hiç kimseye..."
Bunlar onun son sözleriydi, bana aşkını son kez anlattığı sözler…ve ardından onsuzluğa açılan ölümlü günler başladı...
Yaklaşık altı yüz yıldır baştan çıkarıcı bir hayat sürdüren Lenah, ona büyük bir tutkuyla bağlı olan aşkının kendini feda etmesiyle yeniden ölümlü olur ve kana olan tutkusundan kurtulur… Güneşin sıcaklığını teninde hisseder, ona imkânsız gibi görünse de bir kez daha âşık olur ve bir öpücüğün verdiği büyüleyici gücü tekrar yaşar...
Hayata dair tüm bu duyguları bir daha tadabileceğini hayal bile edemeyen Lenah için her şey yolundadır artık. Ta ki… karanlıklarla dolu vampir dünyası kraliçesini geri isteyene kadar...
Orijinal Adı : Infinite Days
Seri Sıralaması : Vampir Kraliçesi Serisi #1
Goodreads Puanı : 3.92 (8,794 oylama)
Sayfa Sayısı : 464 sayfa
Yayınevi : Martı Yayınları
Etiket Fiyatı : 22 tl 
***
  Lenah, 500 yaşında acımasız bir vampirdir. Sonsuz hayatın onu karanlığa sürüklediğini fark eder ve tekrar insan olmak ister. Bunun için kadim dostu Rhode'un kendini feda etmesi gerekmektedir. Rhode aşkı için ölür ve Lenah insan olur. 
   500 yıllık bir vampir gitmiş yerine 16 yaşında bir lise öğrencisi gelmiştir. Artık Lenah için saklanma zamanıdır. Eski dostlarından saklanmak için Wickham'da bir okula başlar. Ancak insan olmak sandığı kadar kolay olmayacaktır. 

 Herkese merhaba! Yeni bir kitapla karşınızdayım. Bu seferkinin çok farklı bir kurgusu var. Vampirken insan olan karakter kaç kitapta var ki? Ne yazık ki özgün kurgusunun aksine kitap son derece vasat.
  Aslında her şey güzel başlıyor. Lenah tam bir vampir. Acımasız , kana susamış ve hırslı. Kaliteli kan bulabilmek için bebekleri daha öldürüyor. Kara büyü yapıyor. Onu bu acımasız haliyle seven iki de erkek var. Biri Rhode diğeri Vicken. Rhode , Lenah'ın aksine soğukkanlı ve dürtülerini kontrol edebilen biri. Vicken ise Lenah gibi. Bu iki adamın aşkı arasında kalan Lenah , bir seçim yapmıyor ve ikisiyle de dost kalıyor. 
  Lenah insana dönüştükten sonra ise her şey son sürat mantık dışına çıkıyor. Korkusuz vampir gidip yerine liseli bir ergen geliyor. Lisenin popüler çocuğu Justin'a tutuluyor. Ki bu kitabın en saçma kısmı çünkü Justin'de aşık olunacak tek bir özellik bile yok. Aksine ben tiksindim. Lenah hakkında sevgilisi ile dedikodu yapıyor ve aynı zamanda sevgilisi varken Lenah ile flört ediyorlar. Yazar da Justin'e bir karakter oluşturmak yerine sürekli dış görünüşünü betimliyor. Seni yıllarca sevmiş 2 insan varken Justin'e aşık olmak nedir? 
  Karakterleri bir yana bırakırsak okulda geçen olaylarda da bir mantık yok. Lenah derslere giriyor , derste Justin ile bakışıyor döngü böyle sürüp gidiyor. Kitapta akıcılık yok. Yazarın üslubu da basit olduğundan olayları güzel gösterememiş. 
   Kitaba verdiğim 2 yıldız kurgunun değişik olması ve kitabın kaliteli baskısı sayesinde. Yoksa alınıp okunacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum. 

Puanım : 2/5

2 yorum:

  1. Gerçekten hiç vampirken insan olanını duymamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bi dolu fantastik kitap okudum bu kurgu içlerinde tekti :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI