ETKİNLİK : Konu Kitap Mı? Bana Bunlarla Gelin


   Merhaba! Bu güzel mime Naz'lı Kitaplık sayesinde etiketlenmişim. Kendisine teşekkür ediyor ve sorulara geçiyorum :)


1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi kitap mı?
    Tabi ki kitap!

2- Ne tür kitapları tercih edersin?
    İçerisinde az da olsa aşk bulunan distopya , fantastik , tarihi kurgu veya dram tercih ederim.


3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?
    Linda Howard olmak isterdim sanırım :)

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe girerdi?
    Cadılarla ilgili fantastik bir kitap olurdu. 

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
     Kitap olarak kalmasını tercih ederim. Ne dizi ne de film bir kitabın mükemmel dünyasını uygun bir şekilde aktarabiliyor çünkü.

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
     Vampir Akademisi serisinden Rose. Ancak o beni ıssız adadaki tehlikelerden koruyabilir :)

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
    Öyle şey mi olur! Hayatta tek bir yazarla idare edemem. Sonuçta bir yazar ne kadar başarılı olursa olsun bir süre sonra kendisini tekrar etmeye başlayacaktır. Hadi , hep özgün kaldı kurgu konusunda diyelim bu sefer de üslubu beni sıkar. 

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olurdu dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
    Sandra Brown&Linda Howard yazsın. Hatta yazarlık hayatlarına birlikte yazarak devam etsinler :D 

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap hangisi?
    Tam manada değiştirmek demeyelim ama Bela'nın sonu tekrar yazılabilir. Güzel son ama keşke orada kesilmeseydi. Yazarın azıcık daha uzatmasını isterdim.

10- Önermekten sıkılmadığın, "Dünya okusun!" dediğin bir kitap sorsam?
     Gece Avcısı Serisi. Kan Bağı Serisi. Charley Davidson Serisi.

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak! Hangi kitap olsa "Beni burada bırakın." derdin?
      Lara Adrian'ın Gece Yarısı serisinde herhangi bir karakter olabilirdim. 


   
Her zamanki gibi yine kimseyi etiketlemeden etkinliği burada bitiriyorum. Yapmak isteyen bloggerlar varsa kendini etiketlenmiş sayabilirler :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI