Kargo Ne Getirmiş ?

 Yaklaşık 2 gün önce kitapyurdu.com dan kitap siparişi vermiştim. Kitaplarım eksiksiz , en kısa sürede , hasar görmemiş olarak elime ulaştı. Sadece Fever serisinde hafif bir toz tabakası vardı onun da kargocular yüzünden olduğunu düşünüyorum. 




   Aldığım kitaplara göz atalım :) Fever serisi uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı ve blogger arkadaşlar o kadar güzel yorumlar yapmışlar ki! Hiç aklımda yoktu ama almadan duramadım. 
   Aspendos kitaplarının 9.90 kampanyasından aldım. Kalbimi Salla tam benlik bir seri gibi duruyordu. Ephesus'un Günahkarlar Turnede serisine bayılan biri olarak umarım bu kitabı da severim :) 



  Dönüşüm serisinin ilk kitabını arkadaşımdan okumuştum. Diğer kitapları - Lider hariç- bende olmasına rağmen Serseri olmadan seri çok boş duruyordu kitaplığımda. Bir daha okumayacak bile olsam almak istedim. *kitaba bir türlü doymayan blogger*




  Kitapyurdu her zaman koyduğu ayraçlardan koymuş kargonun yanına. Aynı olan ayraçları resme dahil etmedim. Onun yanında şu korsan kitapla mücadele çıkartmaları çok hoşuma gitti. 


  Yanında 'okuma keyfim için' koydukları tadımlık kahvelerde çok hoş doğrusu. Kahvenin arkasında da başka bir kitap ayracı var ^^

  Aldığım bu kitapları en kısa sürede yorumlamak isterdim ancak üzülerek söylüyorum ki daha okunacak yaklaşık 20 kitabım var. Önce onlar okunacak sonra bunlara başlayacağım. Öyleyse neden alışveriş yaptın diyenlere cevabım yok maalesef -_- Bende bilmiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI